- Третій крок. Подумайте, як ви використовуєте харчову плівку
Там, де це можливо і допустимо гігієнічними нормами, уникайте цього, використовуючи багаторазові контейнери або воскові обгортки.
- Четвертий крок. Заохочуйте клієнтів носити власний посуд
У кав’ярнях пропонуйте знижки за відмову від стаканчика на користь власної термочашки. Для їжі на винос замість одноразових контейнерів можна пропонувати ланч-бокси, але з дотриманням усіх санітарних норм.
- П’ятий крок. Запитуйте, чи потрібні прибори
Запитайте своїх клієнтів, чи дійсно вони хочуть столове приладдя (ніж, виделка, ложка, палички для їжі) у комплекті з їжею на винос або доставкою, перш ніж додавати його до замовлення.
- Шостий крок. Використовуйте паковання, що переробляється
Наприклад, скляні пляшки для води.
- Сьомий крок. Віддавайте перевагу багаторазовим виробам
Вибирайте багаторазові місткості для зберігання та транспортування продуктів, які прослужать вам певний час, а не одноразові.
- Восьмий крок. Обладнайте точку з питною водою
Так ваші гості матимуть змогу наповнити свою пляшку, не купуючи воду в пластику.
- Дев’ятий крок. Вибирайте постачальників, які турбуються про довкілля
Купуйте продукцію, упаковану більш екологічно. Це означає просте паковання, без ПВХ. METRO оптимізує паковання для власних брендів, наприклад, ми відмовляємося від ПВХ та замінюємо його вторинними матеріалами, як-от поліетилен і поліпропілен.