Наступним кроком буде вибір цільової аудиторії. Як її визначити? Наприклад, скористатися методом цільового портрету.
Для початку уявіть свого гостя. Хто він, як виглядає, скільки йому років. Далі візьміть папірець і намалюйте приблизний портрет. Не обов’язково художній, можете просто описати його словами.
Опирайтеся на такі параметри:
- Вік.
- Соціальний статус.
- Рівень доходу.
- Чим захоплюється?
- Як проводить вихідні або вільний час?
- Про що мріє?
- Який сімейний стан?
- Яку музику слухає?
Цей список можна продовжувати довго, але головна думка така — чим більше подробиць, тим краще. Ви маєте максимально детально уявити цю людину, ніби це хтось реальний.
Можете навіть дати йому/їй ім’я, описати зовнішність. І кожного разу, коли будете створювати контент для своїх соцмереж, ставте питання «чи сподобалося б таке фото Паші?», «а Марічка поставила б лайк цьому тексту?».
Після аналізу своєї цільової аудиторії, оберіть соцмережу, у якій будете працювати. Якщо ваша аудиторія 35+, краще просувати заклад у фейсбуці. Якщо до 35, вибирайте інстаграм.
Коли вибрали соцмережу, зосередьтеся на підготовці контенту. Продумайте стиль своїх фото та текстів. Оберіть tone of voice — те, у якому стилі будуть написані ваші пости.Обрали для просування інстаграм? Приділіть більше уваги візуальному стилю, знайдіть професійного фотографа або SMM-менеджера, який розбирається в тонкощах зйомки для закладів.
Обрали фейсбук?Зверніть увагу на якість ваших текстів та поєднання їх із фотографіями. Створіть рубрики для своїх постів, пишіть про щось дійсно цікаве. У фейсбуці люди частіше читають довгі тексти, ніж в інстаграмі, тож тут маєте більше поле для творчості.
Не забувайте: кожен ваш текст повинен бути корисним та цікавим. Кожен пост — викликати емоцію, бажання зберегти або поділитися.Коли досягнете цієї мети, можна починати вкладати гроші у рекламу ваших сторінок. Саме в такому порядку — спершу цікавий, красивий та корисний контент, а вже потім промотування.
Тому що люди, які побачать рекламу вашої сторінки, мають перейти на неї та закохатися. Випадково залишитися там на пів години, не в змозі відірватися від фото та текстів. А потім поділитися ними у своїх сторіз або зробити репост на сторінку.
Якщо ж ваша реклама буде вести людей до звичайної, нудної сторінки з примітивними постами та випадковими фото, результат буде невтішний. Ви отримаєте статистику, у якій візити на сторінку в сотні, а то й тисячі разів перевищують кількість нових підписників.
Для запуску вдалих та результативних рекламних кампаній радимо звернутися до послуг професійних таргетологів. Тобто тих, хто займається виключно налаштуванням реклами у соцмережах. Так ви будете впевнені, що ваші рекламні бюджети не будуть витрачені дарма.
Якщо ж бюджету на послуги професійного таргетолога немає, ви можете самостійно відвідати відповідні курси або прослухати онлайн-лекції, а далі вчитися на мінімальних бюджетах. Такий шлях значно довший, зате більш економний.
Головне правило для реклами в інтернеті — не жалійте бюджету на просування свого закладу. Скористайтеся послугами професіоналів, вкладіться в рекламу. Тоді велика кількість гостей та замовлень не змусить себе чекати.