Завжди хочеться працювати лише з найкращими: шеф, адміністратор, прибиральник чи офіціант — важлива робота кожного. Навіть якщо у вас працює найкращий шеф-кухар у світі, брудні прибори, погане обслуговування та непривітний адміністратор змінять післясмак від страв. Загальний успіх та атмосфера закладу формуються завдяки зусиллям усіх працівників.
Набір персоналу завжди залежить від типу закладу. Однак основна ієрархія така:
- Перша лінія — керівник та шеф.
- Друга лінія — адміністратори, су-шеф та ресторанні експерти, якщо вони є (сомельє, тітестер, бартендер тощо).
- Третя лінія — кухарі, офіціанти, бармени, прибиральники.
Кількість працівників залежить від масштабу закладу, обсягу роботи та спеціалізації вашого ресторану. Якщо у вас затишний винний бар, звісно, головними героями стануть сомельє та бармени. А якщо мова про заклад на будь-який смак, де в меню піца, роли та кальяни — готуйте штат із купою людей. Не намагайтеся створювати універсальних солдатів, а краще розподіліть обов’язки між персоналом у залежності від їхніх можливостей.