Відповіді на найпоширеніші запитання

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ

програма лояльності

Як стати учасником програми METRO CLUB?

Ви можете стати учасником програми METRO CLUB, якщо є частиною сегмента HoReCa, маєте картку клієнта та попередньо пройшли реєстрацію на сайті програми club.metro.ua.

Хто є клієнтом сегменту HoReCa?

HoReCa бізнес-клієнт (або Професійний клієнт) - суб’єкт підприємницької діяльності (юридична особа та/або фізична особа-підприємець) що веде господарську діяльність за кодами КВЕД розділу 55 “Тимчасове розміщування” та / або 56 “Діяльність із забезпечення стравами та напоями” відповідно Національному класифікатору України видів економічної діяльності. Працює у сфері громадського харчування – кафе, бари, паби, бістро, готелі та інші заклади, які приймають гостей та забезпечують дозвілля і харчування, який зареєстрований як клієнт Організатора.

Брати участь у програмі можуть лише ті клієнти, що мають у системі METRO типи ведення бізнесу (докладніше про це в п. 3.1 офіційних правил програми лояльності METRO CLUB).

Як визначається Статус учасника?

Статус учасника визначається за результатами здійснення закупівель клієнтом - учасником протягом календарного кварталу (для подальшого отримання знижки/бонусу на майбутній період).

Обсяги закупівель розраховуються протягом календарних кварталів, наприклад:

1 квартал – з 1 січня по 31 березня
2 квартал – з 1 квітня по 30 червня
3 квартал – з 1 липня по 30 вересня
4 квартал – з 1 жовтня по 31 грудня.

Згідно з обсягами покупок, які зробив клієнт за квартал, йому буде присвоєний статус та буде надана знижка терміном на наступний квартал.

Для отримання Статусу:

CLUB необхідно протягом календарного кварталу здійснити закупівлі обсягом 30 тис. грн з ПДВ;
PROFI необхідно протягом календарного кварталу здійснити закупівлі обсягом 100 тис. грн з ПДВ.
EXPERT необхідно протягом календарного кварталу здійснити закупівлі обсягом 400 тис. грн з ПДВ.

Який тип винагороди отримує HoReCa-учасник програми лояльності?

Після реєстрації в програмі лояльності учасник автоматично отримує тип винагороди «знижка».

Клієнти, що стали учасниками до 28.02.2022, можуть самостійно одноразово змінити тип винагороди з бонусів на знижку до 31.03.2022

З 1.04.2023 тип винагороди Бонуси буде автоматично змінений на Знижку згідно статусів клієнтів за підсумком кварталу

Як відбувається нарахування бонусів?

Нарахування здійснюється залежно від вашого статусу. Так, клієнти зі статусом CLUB дістають 2 бонуси за кожну витрачену гривню та 3 бонуси за купівлю товарів власних торгових марок (Rioba, METRO Chef, METRO Professional).
PROFI дістають 2 бонуси за кожну витрачену гривню і 5 бонусів за купівлю товарів власних торгових марок. EXPERT дістають 3 бонуси за кожну витрачену гривню і 7 бонусів за купівлю товарів власних торгових марок.

Ці бонуси нараховуються за кожну купівлю в ТЦ METRO, окрім купівель, здійснених за індивідуальними умовами, а також придбання подарункових сертифікатів, алкогольних напоїв (включно з пивом, зокрема безалкогольним) і тютюнових виробів.

Як дізнатися залишок бонусів і період їхнього використання?

Ви легко можете дізнатися про залишок доступних для використання бонусів в особистому кабінеті, мобільному застосунку METRO, Viber-боті METRO та в чеку під час здійснення купівлі. Також в особистому кабінеті вказано, скільки бонусів ви здобули за купівлю, скільки накопичили загалом і який у них термін використання. Зараз цей термін продовжено до 31.03.2023.

Якщо ви не використаєте їх упродовж вказаного часу, бонуси автоматично анулюються.

Чи можливо перерахувати залишок бонусів на благодійність або допомогу військовим?

Дорогі клієнти, ми знаємо, що ви всіма силами намагаєтесь допомогти нашій країни. І ми також це робимо! METRO Україна щодня надає підтримку ЗСУ, теробороні, лікарням та благодійному фронту. Наразі у клієнтів немає можливості перераховувати залишки бонусів на благодійність. Детально про наші благодійні ініціативи тут

Які товари не беруть участі в програмі лояльності METRO CLUB?

До цього списку входять:

  • алкогольні напої (включно з пивом, зокрема безалкогольним);
  • тютюнові вироби;
  • подарункові сертифікати.

Програма також не поширюється на купівлі, здійснені за індивідуальними умовами.

Інформаційні запитання

Як я можу підписати договір про співпрацю з METRO?

Ви можете підписати договір такими способами:

  • онлайн-реєстрація на сайті
  • на вході клієнтів найближчого до вас ТЦ METRO
  • через вашого персонального менеджера

Як мені отримати інформацію про наявність товару в ТЦ?

Інформацію можна отримати у свого персонального менеджера або за телефоном контактного центру 0 800 501 401 (Дзвінки безкоштовні). Також при логіні на сайті shop.metro.ua за номером вашої картки METRO ви зможете бачити чи наявний товар в вибраному ТЦ

Ми рекомендуємо перевіряти наявність товару безпосередньо в ТЦ, враховуючи динамічний попит на товар. Наразі функція бронювання товару недоступна

Де я можу дізнатись актуальний графік роботи ТЦ?

Актуальний графік роботи ТЦ можна перевірити на сайті metro.ua, а також на офіційних сторінках в соціальних мережах. Графік оновлюється щоденно - слідкуйте за інформацією в офіційних каналах

Чи працює сервіс доставки для професійних клієнтів?

На даний момент робота сервісу доставки обмежена. За детальною інформацією про роботу сервісу звертайтесь до вашого персонально менеджера або до нашого контактного-центру 0-800-501-401.

Ми продовжуємо роботу більшості ТЦ, щоб забезпечити вас необхідними продуктами і товарами. Актуальний графік роботи ТЦ

Я не можу зв'язатись з персональним менеджером, хто може мені допомогти?

Якщо ви не маєте зв'язку з вашим персональним менеджером, то ви можете отримати необхідну інформацію в нашому контакт- центрі 0 800 501 401

Як отримати допомогу в моїй волонтерській діяльності?

Якщо ви займаєтесь волонтерською діяльністю і потребуєте продуктів, то зверніться до вашого менеджера за деталями можливої допомоги

Чи діють спеціальні ціни для оптових клієнтів?

Наразі всі наші зусилля і доступні ресурси спрямовані на забезпечення наявності продуктів та надання продукції нашим захисникам, які боронять наші життя та сувернітет України. Тому деякі знижки тимчасово недоступні, просимо поставитися з розумінням.

Якщо я, міжнародна гуманітарна організація, до кого я можу звернутись?

Зверніться, будь ласка, до Тетяни Сергієнко +38 095 275 60 72

Якщо я займаюсь закупками для волонтерів в іншій країні, як я можу звернутись до директорів ТЦ METRO інших країн для закупівлі продуктів?

Зверніться, будь ласка, до Дарини Коломієць, за номером +38 050 870 12 14

Кредитні умови

Чи можу я закупити товар в кредит?

Для того щоб отримати кредитну лінію у вас немає бути дебіторської заборгованості. За деталями, будь ласка, зверніться з цим питанням до вашого персонального менеджера або до нашого контактного-центру 0-800-501-401

Мої кредитні умови заморожені, що мені потрібно зробити, щоб їх відновити?

Ваші кредитні умови заморожені, якщо у вас не погашена дебіторська заборгованість. Але ви маєте змогу здійснювати закупівлі за договорами поставки на умовах попередньої оплати за товар чи безпосередньої оплати на касі, дані умови будуть діяти до моменту погашення вами наявної заборгованості. Після погашення заборгованості, будь ласка, зв’яжіться з вашим персональним менеджером або контактним центром для оновлення кредитних умов.

Мій бізнес призупинив функціонування чи можу я отримати відстрочку погашення заборгованостей?

Так, будь ласка, зверніться з цим питанням до вашого персонального менеджера або до нашого контактного-центру 0-800-501-401

Чи можу я закупити товар по безготівковому розрахунку?

Так, закупка по безготівковому рахунку можлива. У випадку, якщо у вас є дебіторська заборгованість, то оплата можлива через передоплату. Якщо заборгованості немає, то відповідно до ваших умов роботи по договору, дізнавайтесь деталі у представника відділу продажів

Як мені отримати акт звірки?

Дізнавайтесь деталі у вашого персонального менеджера або до нашого контактного-центру 0-800-501-401