переваги metro
Ціннісна пропозиція METRO уособлює культуру Care to Dare- середовище, в якому кожен/-на дбає про інших та про бізнес і відчуває турботу про себе (CARE), завдяки чому не боїться ризикувати (DARE).
Нижче ви знайдете нашу ціннісну пропозицію та її елементи, в яких Виклики, які викликають:
Впевненість
- 4,7 з 5 балів - задоволеність наших працівників якістю страхування
- 66% співробіників/-ць щороку підключаються до програми корпоративне медичне страхування (більше 2000 працівників)
- для окремої категорії працівників доступна опція гнучкої програми страхування, яка дозволяє персоналізувати програму до своїх потреб
- близько 13 000 грн на рік в середньому економить співробітник/-ця на лікування за рахунок страхування
- Це фінансовий захист, що гарантує матеріальну підтримку у складних обставинах, пов'язаних із наслідками травм, захворювань та у випадку смерті
- 100 % співробітників/-ць мають право на страхування життя
- Можливість застрахуватися з першого робочого дня в компанії
Програма підтримки співробітників/-ць допомагає дбати про власне ментальне здоров'я та включає 3 основні напрямки: психологічні, юридичні консультації та консультації зі здорового способу життя.
- більше 1100 індивідуальних консультацій з психологом отримано співробітниками/-цями за попередній рік
- кожному/-ній співробітнику/-ці доступні 12 індивідуальних консультацій з за будь-яким із напрямків протягом року, витрати на які покриває компанія"
- близько 2 млн грн допомоги для співробітників/-ць виплачує компанія щороку
- близько 225 співробітників/-ць користується цією можливістю щороку
- близько 600 співробітників/-ць із своїми сім'ями переміщені поза межі своєї основної локації у зв'язку із початком повномасштабної війни
- 25 000 000 грн допомоги виплатили на евакуацію співробітників і їхніх сімей під час повномасштабної війни
- компанія підтримує ветеранів та ветеранок компанії, надаючи матеріальну допомогу на лікування/реабілітацію/медогляд/соціально-побутові потреби/протезування тощо
100% торгівельних центрів METRO забезпечені сучасними засобами для надання першої медичної допомоги, половина з яких вже обладнані автоматичними дефібриляторами
- 100% співробітників мають можливість щорічно проходити тренінги з першої домедичної допомоги
- METRO Україна першою серед фуд-ритейлерів було сертифіковано за ISO 45001:2018. "Cистема управління охороною здоров'я та безпекою праці"
- близько 2500 ідей надали наші співробітники/-ці щодо покращення безпеки в торгівельних центрах в рамках програми виявлення Near Miss за попередній рік
- 100 % співробітників/-ць можуть отримати знижку на товари в METRO та зекономити до 4000 грн на місяць
- METRO співпрацює з надійними партнерами українського бізнесу, щоб запропонувати співробітникам/-цям ексклюзивні знижки та пропозиції.
цікавість
- 100% співробітників/-ць мають доступ 24/7 до навчальних матеріалів та тренінгів з комп'ютера чи смартфона
- сотні тренінгів та навчальних програм, створених як в Україні, так і за кордоном, доступні всім
- всі співробітники/-ці щороку проходять обов'язкове навчання на платформі MPOWER
- 4,8 з 5 балів - середня оцінка навчань на платформі
- з 2023 року кожен/-на співробітник/-ця оцінюються в системі MPOWER (наша автоматизована платформа для навчання, розвитку та оцінки, яка доступна 24/7 всім співробітника/-цям з комп'ютера чи смартфона)
- для всіх співробітників/-ць діє єдиний підхід для оцінки ефективності та потенціалу
- дозволяє ефективно планувати інвестиції у навчання співробітників/-ць та у перегляд компенсацій
Кар’єрний шлях – це професійна подорож, в якій реалізуєш себе, здобуваючи навички, досвід, і задовольняючи свої амбіції.
- у METRO ми розглядаємо три види кар'єр: Лідера/-ки, Гуру, Підприємця/-иці
- 300 колег в середньому за рік отримують нове призначення
- 420 колег переміщаються горизонтально між відділами та посадами
Хаб – це віртуальний простір, наповнений інструментами розвитку лідерів, в якому учасники обирають те, що задовольняє саме їхні кар’єрні потреби, не озираючись на рівні посад. Це наш крок до повної персоналізації розвитку талантів.
Учасники/-ці самі формують свій план і проходять його у власному ритмі. А професійних наставників/-ць, коучів/коучинь та експертів/-ок забезпечимо ми.
Учасники/-ці самі формують свій план і проходять його у власному ритмі. А професійних наставників/-ць, коучів/коучинь та експертів/-ок забезпечимо ми.
- 80 співробітників/-ць долучились до хабу у 2024 році.
- 23% з них зробили наступний кар'єрний крок у 2024 році.
Щоденно в діджитальній трансформації бере участь кожен/-на співробітник/-ця, незалежно від відділу чи посади. Щоб всі мали розуміння своєї ролі та мали необхідні знання і навички для розбудови діджитальних інструментів, ми створили платформу Digit.All.
- запущено бібліотеку з близько 500 відео-уроків, електронних курсів, навчальних програм, підказок по системам та інструкцій доступних кожному/-ній співробітнику/-ці
- для кожного/-ї в METRO існує доступний 24/7 чат-бот, який спрямує на необхідну інструкцію чи курс одразу на платформу MPOWER
- до платформи для обміну діджитальною мудрістю у METRO, DIGIT.ALL COMMUNITIES, приєдналося вже більше 2200 колег
- більше 190 діджитальних/технологічних рішень впроваджено за останні два роки
натхнення
Програма ""Дай 5!"" створена для того, щоб винагороджувати співробітників/-ць за їх активність, турботу та лояльність. Система електронних балів у Chef-Bot не просто дарує бали за різноманітні ініціативи, але й дає можливість висловити свою вдячність і дати "5" будь-кому з колег. Вдячність перераховується у вигляді 5 балів, які списуються з вашого балансу і нараховуються на баланс колеги.
- програма повністю діджиталізована та доступна в корпоративному чат-боті для 100% зареєстрованих співробітників/-ць
- 100 % співробітників/-ць можуть як передавати та отримувати М-бали за активність, турботу та лояльність, так і витрачати накопичені М-бали для отримання подарунків у магазині подарунків
- більше 1700 подарунків отримано за попередній рік
- більше 6000 подяк було надано співробітниками/-цями у рамках програми
Ми перейшли на гнучкий режим роботи офісу з 2020 року. Якщо притримуватися простих правил у призначені зустрічей та комунікацій, а також налагодити домашній та особистий ритм і побут - це дуже просто. Навички працювати віддалено допомогли нам під час повномасштабного вторгнення, тому ми не відмовляємося від цього формату й надалі.
- офіс METRO Україна працює у гнучкому форматі з 2020 року у форматі ко-воркінгу (без закріплених робочих місць) У 2024 році ми розширили його, додали більше кімнат для дзвінків та зустрічей, та зробили простір безбар’єрним.
- співробітники/-ці наших ТЦ та мультиканальних центрів продажу мають завчасно сплановані робочі зміни.
Програма "Друзі METRO" це програма сприяння працевлаштуванню.
- наші співробітники/-ці рекомендують METRO Україна як роботодавця своїм близьким, друзям та знайомим, завдяки чому закривається близько 20% вакансій
- більше 250 співробітників скористалися програмою та отримали бонуси за рекомендацію кандидата.
гордість
- з 24 лютого 2022 року METRO Україна передала понад 70 млн грн благодійної допомоги для понад 1000 установ, як от: військових частин та підозділів ТрО, благодійних організацій, лікарень, притулків для тварин.
- долучились до соціальної програми "Безпечна школа", в межах якої було облаштовано 20 укриттів у 6 регіонах України
- розпочали партнерство з Всеукраїнським центром протезування та реабілітації «Superhumans» та запустили проєкт «Люди з можливостями» та передали 25 млн грн на протезування українців, які втратили кінцівки внаслідок війни.
- запустили масштабну ініціативу «Кулінарний старт» – освітній проєкт, спрямований на виховання нового покоління кулінарних талантів. Загалом, до участі в програмі долучили понад 350 студентів Київського коледжу технологій та дизайну та вже 15 викладачів взяли участь в майстер-класах
Ми продовжуємо впроваджувати стратегію різноманітності та безбар’єрності, спрямовану на розвиток та популяризацію толерантної атмосфери та доступності у бізнесі та суспільстві. Маємо власну формулу безбар’єрного середовища:
- ІНКЛЮЗИВНЕ ЛІДЕРСТВО - Серед керівників/-ць компанії - 64% жінки.
- БЕЗБАР’ЄРНИЙ ПРОСТІР - Колеги, які цікавляться темою безбар’єрності, та партнери з «ДОСТУПНО.ЮА» провели аудит на фізичну доступність в офісі підтримки ТЦ та в ТЦ METRO. Описали рекомендації та сформували план дій, який ми активно реалізовуємо.
- РІВНІ МОЖЛИВОСТІ - Ми відкриті до усіх людей, незалежно від статі, віку та наявності/відсутності будь-яких порушень. В нашій команді 131 колег з інвалідністю, більшість з порушеннями слуху. В компанії працюють 60% жінок. 11 % працівників - до 25 років та 9% старше 55 років.
- ІНКЛЮЗИВНА КОМУНІКАЦІЯ - Ми розбудовуємо культуру безбар’єрної комунікації, започаткувавши Школу жестової мови.
У 2023 році запроваджено програму, яка стала невід'ємною складовою платформи безбар'єрності METRO Україна.
- проведено зустрічі з військовими, психологами, волонтерами/-ками, щоб підготуватися до повернення ветеранів та ветеранок
- передбачили можливість не повертатися до роботи одразу після демобілізації, а взяти до 3 місяців перепочинку зі збереженням щомісячної допомоги в розмірі посадового окладу.
- забезпечуємо повне медичне обстеження та фінансування протезування за потреби.
- зробили доступною безлімітну лінію психологічної підтримки для сімей та розширену програма матеріальної допомоги на побутові, освітні чи рекреаційні потреби.