Асортимент товарів Сталого розвитку

Асортимент товарів Сталого розвитку

Клієнти METRO звикли очікувати від нас певних стандартів. Щоб задовольнити ці очікування, ми взяли на себе зобов’язання щодо сталого розвитку природних ресурсів шляхом збільшення частки товарів, зокрема власних торгових марок, із сертифікованих джерел, а також популяризації органічної та безпечної для навколишнього середовища продукції. Відрізнити таку продукцію на полицях можна за спеціальними позначеннями.

Вироби з паперу, картону та деревини

Наша політика METRO щодо товарів з паперу, картону та деревини має на меті гарантувати, що вироби власних торгових марок, виготовлені з деревини або деревоволокнистих матеріалів відповідно до сфери застосування, походять із законних та відповідально керованих лісів (FSC, PEFC тощо).

Це питання є особливо актуальним в Україні, тому наразі ми здійснюємо комплекс заходів, щоб повністю відмовитися від не сертифікованої деревини та паперу, з метою збереження лісів для майбутніх поколінь.

Риба та морепродукти

METRO просуває високі стандарти риби морепродуктів, а також довгостроковий захист рибних ресурсів, пропонуючи нашим клієнтам продукти, отримані з відповідальних джерел. Компанія має ціль до кінця 2025 року продавати рибу і морепродукти основних видів, таких як лосось, форель, тунець, минтай, тріска, дорадо, сібас, креветки, мідії тощо лише з сертифікованих за найкращими практиками сталого розвитку джерел, таких як:

Стандарт MSC застосовується лише до риби і морепродуктів дикого вилову, незалежно від його обсягів, методів чи місця. Стандарт MSC регулює визначення екологічно стійкого, добре керованого рибальства базується на трьох основних принципах: стан рибних запасів, вплив рибальства на навколишню екосистему та ефективність і результативність системи управління рибальством.

ASC є провідною міжнародною схемою сертифікації вирощених морепродуктів, відомих як аквакультура, і етикетка ASC з’являється лише на продуктах із ферм, які пройшли незалежну оцінку та сертифіковані як екологічно та соціально відповідальні. Стандарти ASC включають сотні вимог щодо потенційного впливу аквакультури, включаючи якість води, відповідальне джерело кормів, профілактику захворювань, добробут тварин, справедливе ставлення та оплату праці працівників і підтримку позитивних відносин із сусідніми громадами.
Засвідчує безпеку харчових продуктів, мінімальний вплив на навколишнє середовище з урахуванням біорізноманіття та дотримання вимог щодо добробуту тварин, а також здоров’я та безпеки працівників.

      

Best Aquaculture Practices — це міжнародно визнана програма сертифікації вирощених морепродуктів, які виробляються безпечно, відповідально та етично. Cертифікація BAP, гарантує, що ваші морепродукти відповідають суворим стандартам щодо навколишнього середовища, працівників і самих тварин.

Яйця від курей вільного вигулу

Ми поділяємо турботу про добробут тварин, що полягає у зменшенні болю та стресу під час їх утримання. Найчисленнішими фермерськими тваринами з найбільшим рівнем болю та стресу є кури. Стратегією METRO є поступове збільшення частки яєць власних торгових марок від курей вільного вигулу та поступової відмови від яєць курей, що утримуються в клітках.

Якщо Ви також розділяєте турботу, щоб з тваринами поводилися з належною обережністю, обирайте яйця від курей вільного вигулу METRO Chef.

Товари, що містять пальмову олію

Неконтрольоване поширення площ вирощування олійної пальми призводить до вирубування значної кількості тропічних лісів, що в свою чергу має незворотний вплив на природний баланс та, як наслідок, є однією з важливих причин глобального потепління. Наша політика щодо товарів Власних торгових марок, що містять пальмову олію, націлена на 100% стійку пальмову олію сертифіковану RSPO – стандарт, дотримання якого упереджує завдання шкоди лісам.

Альтернатива пластику

Принципово ми підтримуємо повторне використання ресурсів та їх відновлення шляхом переробки. Наша увага приділяється упаковці та товарів зі звичайного пластику (одноразовий посуд (миски, склянки, прибори, контейнери, палички, трубочки), пакети для продуктів, ватні палички). Щоб зменшити наш вплив на навколишнє середовище, ми рішуче підтримуємо замкнутий цикл управління переробкою. Ми взяли на себе зобов’язання замінити звичайний одноразовий пластик власних торгових марок альтернативою, придатною для повторного використання, переробки або компостування, а також просувати перехід до замкнутого циклу переробки пластику.

Органічна продукція

Для наших HoReCa-клієнтів органічні продукти та продукти здорового харчування є одними з ключових інгредієнтів, які відрізняють їх від інших. У той же час ці продукти є основою перетворення світових проблем, пов’язаних із сталим споживанням і виробництвом, у можливості.

METRO постійно розширює свій асортимент здорового харчування, допомагаючи нашим клієнтам залишатися унікальними та задовольняти потреби сьогоднішнього та майбутніх поколінь, а також виступає за раціональне використання ресурсів.

Ретельно обираючи продукцію, наші клієнти також можуть позитивно впливати на навколишнє середовище, а також на здоров’я своїх клієнтів. Просто додайте більше місцевих, свіжих та органічних продуктів, а також продуктів з меншою кількістю цукру, солі, жирів і добавок. Ми підтримуємо це, пропонуючи зростаючий асортимент екологічно чистих, інноваційних, здоровіших, ультра свіжих, органічних/біологічних і змінених продуктів, надаючи чітку та доступну інформацію про поживні речовини та інгредієнти.

Вже сьогодні ми маємо в асортименті понад 200 артикулів органічних продуктів.

Наша Компанія є лідером щодо реєстрації органів іноземної сертифікації в Україні, що забезпечує широкий асортимент такої продукції на полицях. В той же час, ми безумовно підтримуємо місцевих виробників, які займають безумовну більшість в асортименті органічної продукції.

До 2030 року ми плануємо збільшити частку органічних продуктів втричі, а також паралельно розвивати сегменти продукції без глютену, без лактози, веганських та вегетаріанських продуктів, щоб вони були доступні у всіх можливих категоріях товарів.