METRO Україна – сертифікований top employer
Ми в METRO Україна віримо, що найкраще майбутнє створюється тими, хто готовий вкладати в розвиток своїх людей. Тому сьогодні ми з гордістю ділимося чудовою новиною: компанія стала сертифікованим Top Employer в Європі та Україні за версією Top Employers Institute!
Це визнання — не просто цифри чи статус. Це доказ того, що кожен співробітник і кожна співробітниця — на першому місці. Ми отримали 85,97% відповідності найвищим стандартам у таких важливих сферах, як бізнес-стратегія, продуктивність, навчання, різноманітність, справедливість, інклюзія та інші.
Це більше, ніж сертифікат. Це визнання нашої спільної роботи, цінностей і прагнення створити середовище, де немає бар’єрів, де є місце для розвитку, підтримки й рівних можливостей для всіх, незалежно від віку, статі чи особливостей.
За понад 30 років існування Top Employers Institute звання «ТОП роботодавця» отримали більше 1600 компаній на п’яти континентах. І сьогодні METRO Україна — серед них.
Ми продовжуємо вдосконалюватися, створювати простір, де співробітники/-ці можуть рости, вчитися та досягати більшого. Ми прагнемо майбутнього, де кожен/-на з нас має можливість реалізувати свій потенціал, і це лише початок.
METRO Україна — місце, де можливості стають реальністю!
яКІ НАШІ ПЕРЕВАГИ ВИЗНАНІ КРАЩИМИ ПРАКТИКАМИ?
- розвиток всеосяжної безбар'єрності та інклюзивності для колег з різим досвідом, незалежно від віку, статі у всіх сферах діяльності організації та досвіду працівника/-ці від комунікації з кандидатами, до звільнення з організації.
- розбудова безбар'єрної комунікації і взаємодії працівників/-ць одне з одним та з клієнтами.
- можливість управління власною кар'єрою
- наявність та фокус на декількох векторах побудови кар’єри: горизонтальна, вертикальна, кросфункціональна
- можливість персоналізації кар'єри - персональний вектор, в залежності від кар'єрних очікувань та амбіції працівнка/-ці та наявного потенціалу і результатів
- наявність кар'єрних консультацій та підтримки менторів щодо побудови кар'єри.
- наявні навчальні інструменти;
- їхня різноманітність - від односторінкових підказок до відео та повноцінних електронних курсів;
- доступність - кожен та кожна в компанії має доступ до всіх навчальних матеріалів, які розміщені в електронному форматі;
- персоналізація - в залежності від результатів, оцінки потенціалу компанія надає персоналізовані навчання, зокрема для лідерів/-ок команд; для експертів/-ок у різноманітних галузях доступні специфічні навчання та матеріали, наприклад навчання асортиментної команди, команди з продажів, закупівель тощо;
- фокус на іноваційності та діджитальності - використання one-bite-learning, електронних курсів, відео-уроків для навчання.
- різноманіття та збалансованість бенефітів, які дозволяють формувати персоналізовану пропозицію, доцільну кожному/-ій окремому/-ій працівнику/-ці.
- постійна актуалізація наповнення та пропозиції щодо бенефітів різним групам співробітників/-ць, зокрема використання інновацій, таких як надання доступу до партнерських знижок всім співробітникам.
- прозора, чесна взаємодія зі співробітниками/-цями, зокрема сталі процеси які забезпечують вчасну виплату заробітної плати за будь-яких умов: повномасштабне вторгнення, епідемія Covid-19, кібератаки чи будь-що інше.
- практична реалізація політик комплаєнс та забезпечення високих стандартів щодо безпеки та гідних умов праці, як от дотримання стандартів BSCI.
- можливості працювати будь-де з офісу у форматі ко-воркінгу, з дому чи з іншого міста.
- налагоджені процеси і забезпечення інструментами для ефективною віддаленої роботи та взаємодії.
- відкрите спілкування і взаємодія менеджменту з командами завдяки практиці проведення «Townhall» - загальних зустрічей на яких ділимось результатами, надбаннями та планами, Roadshow – на яких занурюємось у стратегію та визначаємо план дій.
- діджиталізація визнання співробітників/-ць одне одним, а також менеджерами/-ками за поведінку, дії та вчинки, завдяки чому зворотний зв’язок отримується миттєво.
- формування сприятливого робочого середовища, в тому числі завдяки активній пропозиції коучингу, психологічної підтримки, консультації нутриціологів та юристів з особистих питань, яких за 2024 рік відбулося близько 1000.
- іновацій та діджитальності (Digit.All).
- розвитку лідерства (спільнота менторів).
- пошуку однодумців та взаємодії з ними щодо спільних інтересів та прагнень (METRO Думці). Ми змогли їх вивести на потік - у нас є приклади, коли в спільноти об'єднувалось по 500 людей.
- зважений підхід до реалізації змін в організації: те наскільки ми дбайливо ставимося до острахів і ризиків нашої команди, зокрема надання підтримки колегам у змінах, ведення комунікації щодо змін та протягом всього процесу їхнього впровадження, а також визнання внеску колег у впровадження змін.