День приватного підприємця
Сьогодні METRO вчетверте відзначає міжнародний День приватного підприємця, пропонуючи клієнтам безкоштовно промотувати свій бізнес на міжнародній платформі
Київ, 8 жовтня 2019 року – Кожного другого вівторка жовтня щороку компанія METRO відзначає День приватного підприємця у всіх 26 країнах своєї присутності. З нагоди свята, український підрозділ компанії надав можливість своїм HоReCa-клієнтам безкоштовно розмістити понад 1700 промо-пропозицій на спеціалізованому сайті https://www.own-business-day.com/uk-ua/, що забезпечить їм додатковий трафік клієнтів та стимулювання продажів в їхніх закладах.
Оскільки ключовою групою клієнтів компанії у всьому світі є саме приватні підприємці, у 2016 році METRO започаткувала це свято для того, щоб висловити своє захоплення досягненнями малого бізнесу в усьому світі.
«Ми в METRO відчуваємо міцний зв'язок з мільйонами наших клієнтів – власників бізнесу в усьому світі. Часто вони є прихованими героями, проте, вкрай важливими та незамінними для наших громад. Ми поділяємо ту ж пристрасть та відданість, що й підприємці до своєї власної справи,– коментує прес-служба компанії – Компанія використовує цю можливість, щоб подякувати нашим професійним клієнтам за їхню роботу та важливий внесок у стабілізацію української економіки. Саме тому, у своїй щоденній роботі ми прагнемо зробити наших клієнтів ще успішнішими і стати ще кориснішими для них. Адже ми віримо, що успіх нашої компанії залежить від успіху наших клієнтів».
Окрім цього, з нагоди Міжнародного дня підприємця вже 3 рік поспіль компанія METROAG проводить спеціальне міжнародне дослідження «METRO International Own Business Study», спрямоване на вивчення досвіду приватних підприємців у 10 країнах та розуміння компанією своєї ролі у розвитку бізнесу цих клієнтів. За результатами дослідження 2019 року, участь у якому взяли понад 10 тисяч респондентів, спільним викликом для власників бізнесу є недостатня кількість кваліфікованих кадрів та інтеграція цифрових інструментів в операційні процеси. Однак, 91% опитаних підприємців не шкодують, що присвятили своє життя власному бізнесу, адже відчувають підтримку на вдячність від своїх клієнтів, які щодня користуються їхніми послугами у всьому світі.
Ознайомитися з результатами «METRO International Own Business Study 2019/2020» можна за посиланням https://www.metro-cc.com/media/own-business-study. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» планує долучитися до цього дослідження у 2020 році, запропонувавши українським підприємцям висловити свою думку щодо їхніх найбільших викликів у веденні бізнесу в Україні.