METRO спільно з «Япомога» запустили інноваційний автомат «Япомогабокс» для обміну пластикових пляшок на благодійну допомогу людям похилого віку, дітям та безпритульним тваринам

Київ, 20 травня 2021 р. – Керуючись принципами сталого розвитку та продовжуючи реалізацію стратегії відповідального поводження з відходами, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» спільно з благодійною організацією «Япомога» реалізували пілотний проект зі збору пластикових пляшок з-під напоїв за допомогою спеціалізованого інноваційного автомату «Япомогабокс 3.0» та передачі коштів, отриманих від реалізації зібраної вторинної сировини, на благодійність.

«Япомогабокс 3.0» встановили в торговельному центрі МЕТRО Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). Такий автомат дозволяє водночас здавати на вторинну переробку пластик та допомагати малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю та безпритульним тваринам, а також розвитку соціально-відповідального покоління. «Япомогабокс 3.0» приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – компанії «Обухівміськвторресурси», відправляться на вторинну переробку.

Важливим аспектом є те, що цей проект є 100% благодійним і всі кошти, отримані від реалізації зібраної вторинної сировини – ПЕТ пляшок – будуть передані на благодійність, а користувач може самостійно, натиснувши відповідну долоньку на автоматі, вибрати напрям благодійної допомоги.

У кінці кожного місяця благодійна організація «Япомога» проводить підрахунок зібраних коштів та перераховує їх у фонди, з якими співпрацює: благодійному фонду «Старенькі» (допомагають малозабезпеченим людям похилого віку), громадській організації «Відчуй», громадській організації «Ми – особливі» (допомагають дітям з      інвалідністю) і благодійній організації «Япомога» (допомагають безпритульним тваринам). Кожна вищезазначена благодійна організація самостійно вирішуватиме, на які потреби спрямовувати кошти. У кінці кожного місяця на сторінках у соціальних мережах благодійної організації «Япомога» публікуватимуться звіти щодо переданих коштів.

«В Україні, як і в світі загалом, уже давно стоїть гостре питання щодо забруднення навколишнього середовища, особливо пластиковими відходами. Іншим актуальним питанням у нашому суспільстві є підтримка малозабезпечених людей, яких, на жаль, через пандемію Covid-19 у нашій країні стає все більше. Компанія METRO в Україні долучається до вирішення цих нагальних проблем, реалізовуючи різноманітні соціальні проекти, серед яких, наприклад, співпраця з банком їжі задля зменшення кількості відходів у харчовій промисловості та боротьбі з голодом, проект зі збору та передачі одягу на благодійність, пункти прийому вторинної сировини та інші. Ми розуміємо, що наше суспільство готове бути відповідальним разом із нами, тож встановлення в одному з торговельних центрів METRO у Києві автомату для збору пластику та водночас підтримки людей похилого віку, дітей і тварин, стало чудовою нагодою дати ще одну можливість нашим клієнтам, співробітникам та всім охочим зробити власний внесок у вирішення цих важливих питань», –  коментує Олена Вдовиченко, Директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

«У жовтні 2020 року в Києві з’явився наш перший «Япомогабокс», який приймає            пластикові пляшки і натомість видає корм для безпритульних тварин. Перший «Япомогабокс» одразу викликав неабиякий інтерес в Україні та в усьому світі. Про нас писали та говорили у кожному куточку Землі. Ми надзвичайно зраділи, що людям      так сильно сподобався такий інноваційний підхід у сфері довкілля, тож ми вирішили удосконалити «Япомогабокс» і ще більше розширити межі благодійності: тепер, закидаючи пляшку у «Япомогабокс 3.0», ми разом можемо допомогти дітям з особливими потребами, літнім людям та безпритульним тваринам. Так у торговельному центрі METRO на Позняках з’явився «Япомогабокс 3.0», де люди кидаючи в автомат пляшку, бачать на екрані лічильник кількості пляшок і зароблених грошей. Далі пропонується натиснути на одну з долоньок на боксі – кожна долонька відповідає за один із напрямків благодійності. Накопичивши необхідну кількість пляшок представники METRO передають їх на вторинну переробку партнеру проекту – компанії «Обухівміськвторресурси», а виручені від реалізації пластику кошти йдуть на благодійність. У такий спосіб ми із відходів робимо добрі справи», – коментує Руфат Раімов, творець та керівник  «Япомога».           

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Благодійна організація «Япомога» була створена у 2018 році. БО «Япомога» – це перша автоматизована онлайн платформа для обміну бонусів і кешбек на спільну благодійність. За час існування благодійна організація закрила 20 зборів, зібравши понад 200 000 гривень для допомоги літнім людям, безпритульним тваринам та дітям з особливими потребами. Найголовнішим проектом БО «Япомога» став «Япомогабокс», презентація якого була 23 жовтня 2020 року. З того часу у місті Києві стоять вже три «Япомогабокси». З жовтня 2020 по травень 2021 було зібрано 5 тонн пластику та нагодовано понад 1000 безпритульних котів та собак. Більше інформації: https://www.instagram.com/yapomoga/