Київ, 20 травня 2021 р. – Керуючись принципами
сталого розвитку та продовжуючи реалізацію стратегії відповідального поводження
з відходами, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» спільно з благодійною організацією
«Япомога» реалізували пілотний проект зі збору пластикових пляшок з-під напоїв
за допомогою спеціалізованого інноваційного автомату «Япомогабокс 3.0» та передачі
коштів, отриманих від реалізації зібраної вторинної сировини, на благодійність.
«Япомогабокс 3.0» встановили в торговельному
центрі МЕТRО Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). Такий автомат
дозволяє водночас здавати на вторинну переробку пластик та допомагати
малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю та безпритульним
тваринам, а також розвитку соціально-відповідального покоління. «Япомогабокс
3.0» приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім,
завдяки підтримці партнерів ініціативи – компанії «Обухівміськвторресурси»,
відправляться на вторинну переробку.
Важливим аспектом є те, що цей проект є 100%
благодійним і всі кошти, отримані від реалізації зібраної вторинної сировини –
ПЕТ пляшок – будуть передані на благодійність, а користувач може самостійно,
натиснувши відповідну долоньку на автоматі, вибрати напрям благодійної
допомоги.
У кінці кожного
місяця благодійна організація «Япомога» проводить підрахунок зібраних коштів та
перераховує їх у фонди, з якими співпрацює: благодійному фонду «Старенькі»
(допомагають малозабезпеченим людям похилого віку), громадській організації
«Відчуй», громадській організації «Ми – особливі» (допомагають дітям з інвалідністю) і благодійній організації
«Япомога» (допомагають безпритульним тваринам). Кожна вищезазначена благодійна
організація самостійно вирішуватиме, на які потреби спрямовувати кошти. У кінці
кожного місяця на сторінках у соціальних мережах благодійної організації
«Япомога» публікуватимуться звіти щодо переданих коштів.
«В
Україні, як і в світі загалом, уже давно стоїть гостре питання щодо забруднення
навколишнього середовища, особливо пластиковими відходами. Іншим актуальним
питанням у нашому суспільстві є підтримка малозабезпечених людей, яких, на
жаль, через пандемію Covid-19 у нашій країні стає все більше. Компанія METRO в
Україні долучається до вирішення цих нагальних проблем, реалізовуючи
різноманітні соціальні проекти, серед яких, наприклад, співпраця з банком їжі
задля зменшення кількості відходів у харчовій промисловості та боротьбі з
голодом, проект зі збору та передачі одягу на благодійність, пункти прийому
вторинної сировини та інші. Ми розуміємо, що наше суспільство готове бути
відповідальним разом із нами, тож встановлення в одному з торговельних центрів
METRO у Києві автомату для збору пластику та водночас підтримки людей похилого
віку, дітей і тварин, стало чудовою нагодою дати ще одну можливість нашим
клієнтам, співробітникам та всім охочим зробити власний внесок у вирішення цих
важливих питань», – коментує Олена Вдовиченко,
Директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
«У жовтні 2020 року в Києві з’явився наш перший
«Япомогабокс», який приймає
пластикові пляшки і натомість видає корм для безпритульних тварин.
Перший «Япомогабокс» одразу викликав неабиякий інтерес в Україні та в усьому
світі. Про нас писали та говорили у кожному куточку Землі. Ми надзвичайно
зраділи, що людям так сильно
сподобався такий інноваційний підхід у сфері довкілля, тож ми вирішили
удосконалити «Япомогабокс» і ще більше розширити межі благодійності: тепер,
закидаючи пляшку у «Япомогабокс 3.0», ми разом можемо допомогти дітям з
особливими потребами, літнім людям та безпритульним тваринам. Так у торговельному
центрі METRO на Позняках з’явився «Япомогабокс 3.0», де люди кидаючи в автомат
пляшку, бачать на екрані лічильник кількості пляшок і зароблених грошей. Далі
пропонується натиснути на одну з долоньок на боксі – кожна долонька відповідає
за один із напрямків благодійності. Накопичивши необхідну кількість пляшок
представники METRO передають їх на вторинну переробку партнеру проекту –
компанії «Обухівміськвторресурси», а виручені від реалізації пластику кошти
йдуть на благодійність. У такий спосіб ми із відходів робимо добрі справи», – коментує
Руфат Раімов, творець та керівник
«Япомога».
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі
компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash &
Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці,
Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та
Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку
та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry
інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів
компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019
р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»
входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua
METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de
Благодійна організація «Япомога» була створена у 2018 році. БО «Япомога» – це перша автоматизована онлайн платформа для обміну бонусів і кешбек на спільну благодійність. За час існування благодійна організація закрила 20 зборів, зібравши понад 200 000 гривень для допомоги літнім людям, безпритульним тваринам та дітям з особливими потребами. Найголовнішим проектом БО «Япомога» став «Япомогабокс», презентація якого була 23 жовтня 2020 року. З того часу у місті Києві стоять вже три «Япомогабокси». З жовтня 2020 по травень 2021 було зібрано 5 тонн пластику та нагодовано понад 1000 безпритульних котів та собак. Більше інформації: https://www.instagram.com/yapomoga/