«МЕТRО Кеш енд Кері Україна» спільно з PepsiCo Україна та Ecosoft® провели благодійну акцію до Всесвітнього дня води

У березні 2021 року МЕТRО в Україні, PepsiCo Україна та Ecosoft® втретє об’єднали свої зусилля у благодійній акції «Водна ініціатива».

За результатами продажів напоїв Pepsi® в мережі МЕТRО в період з 10 по 23 березня 2021 року, компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та «Сандора» спрямували частину виручених коштів на закупку та встановлення систем очистки води у дитячих будинках та центрі розвитку дітей, а компанія Ecosoft – забезпечила їхнє встановлення в закладах.

Допомогу отримали: Вишгородський районний дитячий будинок «Любисток» (с. Нові Петрівці), «Дім надії» (Карітас-СПЕС Одеса) (м. Одеса), Кризовий центр соціальної реабілітації дітей «Моя родина» (с. Хотів).

Завдяки благодійній ініціативі, мешканці цих закладів тепер мають постійний доступ до чистої води для пиття та приготування їжі. А організації, яким компанії встановили системи очистки води у минулих роках, у 2021 році вчергове отримали всі необхідні змінні фільтри та мембрани, щоб їхні жителі мали й надалі можливість споживати чисту та безпечну воду.

Благодійними партнерами цієї кампанії виступили Київський міський благодійний фонд «Фудбенк» та Благодійний фонд «Благомай»